-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
domnul urmuz scrie pagini bizare -vineri, 27 aprilie, ora 19:30, sala mică
-
cartea junglei -miercuri, 25 aprilie, ora 19:00, sala mare
În trafic
de Alina Nelega
Piesa premiată de către juriul UNITER drept cea mai bună piesă a anului 2013 va fi montată în premieră la Târgu-Mureș.
Şapte personaje diferite sun blocate în trafic ca urmare a unui accident. Fiecare se găseşte într-un moment de criză al vieţii sale. Ce fel de decizii vor lua?! Dacă vrei să descoperi diferite stadii de înţelegere ale vieţii, diferite personaje raportându-se la acelaşi evenimet, te aşteptăm În trafic pentru o călătorie inedită!
Cu: Elena Purea, Andrei Chiran, Claudiu Banciu, Simon Attila, Mihai Bloj
Regia artistică: Alina Nelega
Decor și costume: Tiberiu Toitan și Oana Micu
Coregrafia: Claudiu Știan
Ambient sonor: Cătălin Roșață
Graffiti: Ilyès Hunor
Regizor tehnic: Stelian Chițacu
Sufleur: Laura Moldovan
Data premierei: 19 iunie 2014, Sala Mică
Despre În trafic:
„Important e că nici Elena Purea, nici Alina Nelega nu concep montarea pe modelul, pe calapodul recitalului. Ci vor să ne ofere un spectacol de teatru autentic, de relaţie nu doar cu publicul, ci şi cu partenerii. Cine sunt aceştia? Cinci tineri, foarte tineri actori de la Naţional care se exprimă mai puţin prin vorbe, cât mai curând prin dans. Cele şapte monologuri sunt delimitate prin numere coregrafice concepute de Claudiu Ştian şi executate de Andrei Chiran, Claudiu Banciu (foarte bun), Simon Kalman Attila şi Mihai Bloj. Nu, nu e vorba de numere coregrafice independente, ci gândite în complementaritatea discursului verbal pe care îl continuă, prefaţează, completează. Un decor cvasi-minimal imaginat de Tiberiu Toitan şi Oana Micu, un inspirat ambient sonor datorat lui Cătălin Roşată, grafitti-ul semnat de Illyes Hunor desăvârşesc fericit ansamblul montării. O montare ce lansează în chip fericit un text şi confirmă existenţa unei mari actriţe: Elena Purea.” (Mircea Morariu în Adevărul, 14 iulie 2014)
„Ceea ce autorul dramatic face prin acest spectacol este să aducă în prim plan actorul pe post de creator, bazându-se foarte mult pe puterea cuvântului şi pe capacitatea sa de modelare de atitudini prin ceea ce el defineşte şi transmite, completând tabloul scenic cu dansatori care funcţionează ca liant şi, în acelaşi timp, comentatori, prin mişcare sau cuvânt, la rândul lor, ai acţiunii scenice.” (Mircea Sorin Rusu pe www.liternet.ro, iulie 2014)
Program
![]() |
Aprilie - 2018 | ![]() |
||||
D | L | M | M | J | V | S |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | 04 |
05 |
06 |
07 |
08 |
09 | 10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
Norbert Rakowski la Teatrul Național Târgu-Mureș
Piotr Ratajczak la Teatrul Național Târgu-Mureș
O SCRISOARE PIERDUTĂ. PREA MULTĂ VORBĂRIE
:P PATRU PIESUȚE POLITICE DESPRE DUȘMANI
O viață sigură de Elena Vlădăreanu
SUPERNOVE de Alexandra Pâzgu (teaser 2)
TREI SURORI
SOȚ DE VÂNZARE
Tatăl meu, preotul
STEAUA FARA NUME de Mihail Sebastian
VIVALDI SI ANOTIMPURILE
ÎN TRAFIC
Teatrul Național Târgu-Mureș
este o instituție subordonată
Ministerului Culturii și Identităţii Naţionale
A Marosvásárhelyi Nemzeti Színház
fenntartója a
Kultúra és Nemzeti Identitás Minisztériuma